او تعجب کرد که کیست من ناپدید شد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

او تعجب کرد که کیست من ناپدید شد

او به دیدن کیست من DesaparecidoNombre، شگفت زده شد: ایتان PFAU

جنسیت: مرد

سن: 50

کشور: اسرائیل

تشخیص: PKD، فشار خون بالا کلیه، کیست کلیوی

دلیل آمدن به چین برای درمان:

"درست مثل یک کابوس است. 8 سال پیش، تشخیص خون مخفی در یک معاینه و سونوگرافی B فیزیکی PKD نشان داد. به من گفته شد که آنها هیچ درمان موثری برای PKD در اسرائیل بود. هنگامی که شرایط نارسایی کلیه شد، که می تواند دیالیز یا پیوند کلیه را انتخاب نمایید. "

"4 سال پیش، پروتئینوری، BUN 20.5mmol / L، کراتینین 349umol / L شناسایی شده است. من احساس می کنم که وضعیت من بدتر شده است. دیالیز زندگی روزانه من قطع با بازدید کنندگان به طور مداوم بیمارستان و یک پیوند کلیه من برای حداقل صبر کنید ده سال، که بسیار بد بود. من می دانستم که من نمی توانستم مثل این صبر کنید. "

درمان در چین:

"من دریافت پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و برخی از داروهای چینی دیگر که کشور من است. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy است به صورت خوراکی مصرف نمی شود. ماندن در رختخواب احساس راحتی آینده به شما نیست، فقط دوست دارید یک ماساژ آن بسیار شگفت انگیز بود و آن را فراتر از تخیل خود بود. "

"حدود یک ماه از درمان، تمام علایم را بهبود، BUN به 16.5 کاهش یافته و سطح کراتینین به 180. کاهش شادترین لحظه بود بزرگترین کیست کاهش باشد 4.3cm 6.5 سانتی متر است. من می دانستم که پیوند دیالیز و کلیه را از من دور شده بود. آن دوره از زمان چیزی است که او هرگز فراموش بود، چرا که آن را به من سالم و گرما به ارمغان آورد "





:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: